Sunday, August 26, 2007

hepi besday Ummi..

"saya ingin menujukan lagu berikutnya kepade mak saya yg menyambut besday beliau harini. semoga beliau terus sihat dan berbahagia bersama ahli keluarga yg lain."

penat gle... beberape hari bebizian dgn aktiviti2 x akademik... aiseh...


a very messed-up secretary.. hahaha


ber Malaysian Carnival...


Stall rumah ktorg


cameraman amazing race...


mengambik gamba org mengambik gamba petang jumaat...


bende2 lain akan dicite dimase akan datang... sambung tdo... lalalala...

"The penalty flashed 1999 - Bergkamp versus Schmeichel - through my mind. I hoped history wouldn't repeat but it happened again. Let's hope we don't meet his grandson!"
-Arsené Wenger, on the missed penalty-

ps: gambar2 Malaysian Carnival n Amazing Race silelah carik sendrik kat page multiply aku.. link ade kat sidebar.. tq2

4 comments:

ainishamsi said...

aku dengar.. nih aku dengar lah..kire bukan aku yang cakap..

orang-orang tertentu menjalankan tugas sebagai cameraman dengan penuh dedikasi.. bagus aaa cenggitu.

tp tuh ape yg aku dengar aaa..

hepi besday emak tuan rumah.

Anak Singa said...

Happy birthday untuk bonda kau.

Jadilah anak yang soleh :)

Anonymous said...

penalti tak masuk

Anonymous said...

mase depan Arsenal...

jgn bagi striker dutch amek penalti kalo jumpe cucu-cicit Schmeichel...

hahaha