Friday, July 14, 2006

mari belajar english...


haha..bende nih aku usha mase kat kampung dlu... satu family tergelak2... sp skang pon kl ckp kat parent aku psl lawak nih sure diorg gelak2 ag... usha r... sengal gle lawak... tp ah-ha mmg rancangan lawak paling bes r... x mcm senario yg lawak bangang...uhh

16 comments:

manusia said...

tak klaka pon

qualez said...

hahahha..how much i love u the rice....hahahhaha

ihsan_huhu said...

yg klaka tuh part cat jadik cat steven tuh...suke2 je die.. kl xklaka lantak ko r..

zacharias said...

cantik giler.. cat = steven..

lambat..

orangan said...

tahniah2.. bakat tul cara cekgu itu..

ihsan_huhu said...

ape yg lambat?

azad said...

mentang2 la bini pelakon org tua tu comel sket...

"How much, the rice"

tuka jadi

"How much, i lev u"

huhu....

Zacharias said...

to Azad: lambat..

pakcik lambat sket, orang dah komen baru pakcik komen.

ihsan_huhu said...

ooo..xpe..flower... tu je cikgu nk aja makcik arinih...
jgn panic..bukan picnic..

azad said...

to abg zaki : takpe, saya tau awak cemas....huhu

Zacharias said...

saya memang cemas. maklumlah, saya tak pandai cakap omputeh. orang yang kurang dalam pengetahuan dalam bahasa inggeris ni, dia akan cemas bila kita cuba bercakap dengan dia. dia faham, cuma tak boleh nak balas balik.. wei, aku nak singgah cardiff la kalau ada masa.. rumah hang buleh?

muslimbest said...

best2...berisi gak mase terluang aku

azad said...

bley2.....singgah rumah aku, tido rumah aku, makan2 pun bley.

rumah aku 3 org kami je, ke3 3 kami pemalu orangnye....aku, rauna, shidi...nak dtg, bgtau la bile ye...bley aku bli ayam itek siap2...

Sir Tepeto Henseman a.k.a. Tepet Oppa said...

lawak dowh...especially yg cat cross the road tu...kalo nk kasik cantik, die jd sometimes cat steven cross the road also...wakaka...sengal btol!

Anonymous said...

woooo..ihsan mengorbankan rambut...sedey sbb siti nak kat datuk k..hahaha..

Anonymous said...

abaikan komen kat atas 2..salah location plak..hihi..ap2 pun, mmg klalar r..tp senario pn bes gak.