Friday, July 28, 2006

hepi besday pali..


ini pali..besday die 28/7..iaitu harinih... post nih pon die yg suro aku wat. nih r makhluk yg cube mengorat azad melalui blog aku, namun azad(bukan nama sebenar) yg kini berkeimanan tinggi dan menjaga hati (dan juga sabar) xmungkin kembali kepade aktiviti2 beliau di STAR dahulu (bersama en G). tambahan pula en azad kini bersama cik P, atau menurut sumber luar negara, berminah A.
ini gamba tempat beliau berYM dan mengutuk bos, gamba2 dahulu tidak buleh dilampirkan kerana masih belum disensorkan...hahaha...
kisah aku n pali ini sungguh menyayat hati, masing2 membawa haluan sendrik setelah satu insiden air holik berlaku... hoho...
td aku jumpe susan hillier, check markah biomechanics... lg 4 marks je xckop utk aku x repeat paper tuh..uhh... ade r careless2, ilang markah camtuh je.. good to knoe dat im on the rite track... tp anat sgt parah...uhh

jgn main2 doe..pali pandai bermain basket dan mengkaren org..hahaha

11 comments:

Anonymous said...

sape itu cik P or minah A..leh tau

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

huk laa, aku pun terbabit sama, siot hahaha

Anonymous said...

esan esan....

mula2 awek arab....berita tersebar sluruh ireland...sampai fido pun tanye
patu awek pakistan...
patu awek portugal...
patu cik P...
patu minah A...

haih....
lepas ni apa lagi?

kalau minat2 tu biasa la, tapi kene jaga hati, jaga minda, didik akal n nafsu.

Kawen mmg sunnah, tapi takde persediaan utk kawen tu aku rasa bukan sunnah....

pendek kata, pada aku, kalo nak berbini solehah, takyah berawek....nanti ashik layan angan2 je, patu bila rasa cinta ngade2 dah hilang....bosan....patu konflik...patu..patu...d circle goes on

ihsan_huhu said...

azad spt marah npknye...

Anonymous said...

hohoh.. pali 28 july ko buat entry... aku 27 july taderpon... takpe makpe..

Anonymous said...

tak marah san,
tapi sayaaaaangg!

uhuk~

ihsan_huhu said...

en manusia... ko xsuro aku wat post pong ping..(sile rujuk testimonial)

ihsan_huhu said...

sorimori..bizi doe ari kamis..heheh

Anonymous said...

ahaha...manusia merajuk..bukan senang nk tgk nih..

Anonymous said...

huhuh manede aku merajuk..
ade hal sket..