Saturday, October 06, 2007

saya sudah berubah....

bersempena dengan Ramadhan al Mubarak ini, saya ingin memaklumkan bahawasanya saya sudah berubah.....

kepada ini!!



kronologi penggunaan simcard, start from left:



selamat tinggal Optus. sekian pemberitahuan. slmt berpuasa dan beraya dgn seronok sekali. jgn makan byk sgt.

eh.. pembetulan kat sini, saya bukan pelajar uni of adelaide... tq kpd en mongger.

ps: still gune no lame, 0416635507.. kpd yg blom kasik no hp die kat aku silelah kasik, no2 lame sume dah ilang.. tq2....cuti pon dh abes.. haih...

7 comments:

Anonymous said...

sudah berubah dan bermusang dan berburung dan beruang

soleil m said...

besar & gah nya perubahan kamu itu!~
terkagum saya buat seketika \(^0^)/

signither said...

ihsang sudah berthree.. lepas ini boleh bergayut bersama2 untuk menghabeskan free call :blush:

pp said...

apaniiii

ainishamsi said...

sme la nak tukar 3. hangen aku hangen!!!!

Unknown said...

:P three memang best! (promote2)

Anonymous said...

sialan. patut laju je duit aku jln call ko aritu. cis2