Thursday, October 12, 2006

hepi besday muslim


hari ini hari jadi muslim (housemet aku) , post nih direquest oleh beliau satu ketika dahulu... so aku pon tulis r
xtau nk tulis ape... muslim adelah seorg yg beriman dan juge selalu tersenyum bersama2 mata beliau yg turut serta tersenyum sepanjang masa. beliau juge seorg yg bijak... dan rajin (kriteria2 budak2 medic yg essential gle babas)
so, utk mengepunk muslim, mr B telah membocorkan satu dari saluran gas kat medic skool, kire2 pkl 12 tghari. seluruh manusia telah dievacuate dr bangunan medic skool selatan, dan kelas anat aku juge terpakse dibatalkan berikutan kebizian en2 bomba berektiviti di dalam.

"saye telah sesak napas dan berlari2 keluar dr bangunan tersebut" cik A "saye tgh usha2 awek, tetibe ade org sound suro evacuate..cis2" en I "saye tatau ape nk wat nih" cik T yg berulang alik melintas jalan.. "its a disgusting hot day" miss E
berite menarik harinih, yg aku xpaham ada di sini. kl anak die yg murtad, apsal mak n bapak die yg kne attack... Islam gk yg nk diaccuse... ape2 je r... susah gk jadik org islam kat negare islam nih (bkn aku yg kate)

9 comments:

signither said...

nasib baik saye tak pergi kelas arini.. kalu tak, mesti kene punk'd jugak.. huhu..

Anonymous said...

hahahaa........
pandai gile ko describe muslim..haha

deng said...

hepi bday Muslim :)

BooK said...

haha
kene punkd
dah le paneh gile
hangin pun kering

aie144 said...

muslim...buka mata kau...buka.. erm, jangan senyum.. nanti lagi tak nampak...


hahahahahaha..

(lawak seorang room mate. adik-adik jangan cuba ye di rumah mahupun di mana-mana ketika jumpa muslim ye...)

muslimbest said...

huhu..terharu aku membacanye...wlpn tetibe masuk citer bgn medic skool yg kebocoron gas...fuhh nasib baik aku dtg medic skool sejam lepas dibusukkan ngan gas ape tah. time kasih sekali lg kepada yg asyik menanti kedatangan birthday aku...kpd yg tak berpeluang tunggu lagi tahun depan...hehe.

naQ said...

brother muslim nih housemate en ihsan rupanya...brother kelab lebah dulu...heh

NMY said...

Naqiu, aku pun cam br tau. Hidup lebah2!

muslimbest said...

masih wujud lg kaum lebah...huhu terharu...maju lebah utk madu