Tuesday, March 01, 2011

ok, skang nk carik kereta sewa pulak

1. snorkeling part deux

bes. ini baru bes. xdek suara orang jerit2 nk mati lemas hahaha. puas2 sampai kaki luke2 pijak coral. unfortunately the summer, according to the calendar, ended yesterday. arinih sejuk gaban r plak. sejuk2 xdek org p laut weh. gambar2 ade kat sini.

ye, aku mmg spesis yg xpkai baju. kalau dok dlm rumah winter2 pon aku xpkai baju.


2. accomodation

dh jumpe accomodation yg affordable n seswai utk parent+mama. boleh masak2 etc. xpe2, duit boleh carik.

skang nk carik kete plak. pastuh nk kne plan nk jalan2 p mane.

3. ah-long

sape2 yg ade financial prob tuh, boleh r jumpe aku bawak borang J, esp sape2 yg xdek duit nk byr yuran uni ke ape meh sini meh. sape2 yg xdek duit nk bli CBR ke nk bli Conek DSLR ke tuh boleh jumpe aku gak, aku rembat telur korg. (terms & condition applies)

4. free tix

3 free tixs to give away. malas nk advertise skang.

5. lain2

selamat belajar kpd budak2 yg baru bukak uni semalam. bosan la plak xdek uni.


sekian buletin mingguan.

11 comments:

Wahida said...

aku nk free give away tu...

yanaSham said...

ah long ek.ok ar pd xde keja nak wat!

Unknown said...

cara ah long ni cam nk bg $ free je...ko bole sponsor aku cuti kat adelaide kalo dh kaye sgt hasil jualan bacon ko tuh....sian anak aku x tgk lg tempat lahir die....

ihsan_huhu said...

wahida:
kl kasik ko bkn ko leh g pon

yana:
ade je kje nk buat

eddy:
ah, aku anak pon xdek ag

wafa azman said...

ihsan, ko melayu mane sesuai jd ah long... ah long unt cine la.. (ah abu @ ah ali sudah..) ;D

Anonymous said...

hahaha..aku setuju dengan wafa..senang2 ko jadi ahmad je laa... ;p

soleil m said...

'ye, aku mmg spesis yg xpkai baju. kalau dok dlm rumah winter2 pon aku xpkai baju.'

species terancam. woot woot!

ihsan_huhu said...

wafa & yana:
dh name aku dh ade ahmad dlm ic daaa.

kuki:
teracam? u mean mengancam kan? ngahahahahah

cik.siti said...

nak free tix! ehem ehem! ;pp

Sarah Ramli said...

belanja aku phone baru. laptop ke ok gak. thanks.

ihsan_huhu said...

aqila:
nnt bf ko emo ape macam?

sarah:
baik aku carik henpon baru n laptop br utk aku