Tuesday, February 23, 2010

Wah byknye tiket nih..!!



1. lambat.


sori lah ye, segale janji2 manis aku utk update tiap2 isnin tuh hanyelah kata2 dusta semata2. nih skang dh pkl 12.23am hari selase waktu tempatan. tp bak kate pepatah spannish ' quien es muy linda vamos con migo a la playa' yg bermaksud 'suke hati aku r, bkn aku pow duit korg pon'. ha camtuh r.

2. bola

ari sabtu arituh, weather forecasted to be 37C, so policy kat sini kl suhu lebey 37C sume aktiviti outdoor dilimitkan or dibatalkan (unless yg pro level). so match U-19 dikensel, n match reserve start pkl 9am n match seniors start pkl 5pm. so aku kne ade sane stendet sejam awal utk prepare player2 agar tak premature ejaculate tgh padang. so dlm pkl 7am aku dh kuar umah cycling ke Bailey reserve yg terletak 20+km dr umah aku.

results: Foxes Vs Cobras

Res: 1-1
Sen: 2-1

dem la makan2 last tuh, xdek r plak kalamari, byk chiken nuggets je bedal fires je r aku b4 aku p bercyle ke umah munir utk usha bola mlm tuh, ala yg ManU kalah 3-1 n Arsenal mng 2-0 tuh, buat2 lpe plak korg nih.

3. Tiket Free



dem la, aku didalam delima siti seri delima. nk g tgk bola or nk g yg fringe nih. nk g ngn sape? sape2 pon boleh jantan ke awek ke xdek hal nyer. yg friday nih komfem xg sbb kje n dh kasik kat org, n yg selase tuh rs cam nk g tp tgk r jadual kje camne. npk gaye kne ayat manager lg r utk tuka shift hehehe.

npk gayenye title king of free tix masih dipegang oleh aku r taun nih. sejak ayie balik nih konfem dh xdek challenger dh.

4. Mt Barker


esok tghari 1st meeting dgn supervisor kat sane. kl boleh nk siapkan projek nih cpt2 so nnt xdek r kelam kabut.

5. housemet

dh penat dh p tny sane2 sini. sape ade info dak2 yg dtg2 sorg2 tuh kasik tau r, dak2 yg dtg ngn group2 nih leceh r.



sekian. update hari selase.

ps:


WTF?!!

19 comments:

AyanaAsham said...

ko ckp name org len panjang
name ko pun panjang gak titik

aNoZ said...

aku plg suke quote spanish tu. bapak klaka la sial. hahaha

Munir said...

wei nak tiket wei. bagi ah kat aku tiket adelaide united tu. hahha.

ihsan_huhu said...

ynna:
name aku stendet je pe name melayu

anoz:
btol pe, xsia2 aku dpt HD spannish dlu

munir:
dun wori. aku leh kasik. nnt aku kasik. tp konfem r ko nk g ngn pompuan

wahidakhairy said...

taib mahmud ade kt adelaide ke??great!!

Anonymous said...

apa jadahnya taib mahmud court?


astro

ihsan_huhu said...

wahida:
great apebendenye...

Astro:
tuh r pasal... die tuh alumni ke?

zacharias said...

apsal taib mahmud? ingat kan ada budak mana yang buat prank kat adelaide

mangkuk statik said...

wahai budak2 yg jahil.

taib mahmud tu legend la kat adelaide/adelaide uni!!

Dia alumni . Dia grad LAw. Dia sapu mat salleh Adelaide sorang buat bini.
Dia balik Msia, jadi KM serawak, dia sapu duit baikknyer.
Dia plak baik bagik sumbangan berjuta2 juta juta kat School of Law ke jadah kat Adeldie UNi. Kalau tak sialp aku ada taib mahmud room/lecturer hal/ ke pekebende lat law scholl. Pegi tanay faruk!
Dia slalu balik adelde bawak bini balik kampung. DIa always keep in kontek ngan law skool.

Itulah pasal, bila dia gol,di namakan court ngan nama dia(dia dah mati ke belum hah??kurang pasti gua).

Itu lah pasal ,aku nak start bagik sumbanagn kat adelaide uni gak. AKu nak mesin vending machine kuning kat toilet laki yag bagik kondom sedolllar tu di namakan "MangkukSwingingDick machine".
Sekian. Wassalam.

panggil aku shEh said...

ntah. tatau nk komen pe tp still nk taruk komen kt sini gak.

ihsan_huhu said...

Ki:
x.. nih mmg btol2 nyer bukan cobaan

Mangkok:
xlupe juge, die menyumbangkan duit utk alkhalil mosque gk.

xlame ag depan chemical ang building ade r 'dr Azhari JI court plak'

sheh:
bgs2. aku mmg ske komen2 cmtuh

LUTPI said...

TAIB MAHMUD FTW!

~cinonet~ said...

bangga seh nm Taib Mahmud ade kat cni!kukikuki~

ihsan_huhu said...

lutfi:
tuh r ftw

cinonet:
ape nk bangge, die tuh politician mesia.

wahidakhairy said...

kan aku dah kata dia tu great!!

Izrul Zainal Abidin said...

ko oltimer adeled pon tatau ka taib mahmud tu alumni adeled?? munir pon tatau??

Sbb tu laa Msian Carnival last 2 years yayasan sarawak ade sponsor..

This year mtk byk2 sket kat die, since dah ade court kat uni n mtk bajet utk yg last year punye skali..

ihsan_huhu said...

wahida:
hek ptuih

mong:
mane aku nk tau die alumni uni korg. bkn uni aku pon.

zacharias said...

taib mahmud tu, adalah KM paling lama. dia memang takleh resing, pasal periuk nasi anak beranak adik beradik dia semua bergantung pada dia. bread winner la kata orang. sampai kontrak potong rumput pun dia bagi kat kroni.

kalau dia turun, alamat orang lain terus tenggelam la, kena cantas dgn geng kroni baru yang dah standy lama.

zacharias said...

taib mahmud tu, adalah KM paling lama. dia memang takleh resing, pasal periuk nasi anak beranak adik beradik dia semua bergantung pada dia. bread winner la kata orang. sampai kontrak potong rumput pun dia bagi kat kroni.

kalau dia turun, alamat orang lain terus tenggelam la, kena cantas dgn geng kroni baru yang dah standy lama.