Sunday, April 11, 2010

Physio dekat mines BHP?

1. kje

xbyk sbb assignment+uni. lastthu pon xg training night sbb ade talk pasal job opportunity in Darwin (bukan Darwin bini anep tuh, nih town yg kat NT tuh). 2 weeks in city clinic, 2 weeks in mines, alternate for 12 months. salary mcm bese, accomodation die kasik. mcm adventurous gle, xdek r boring p hospital hari2. die nk start intake 2 org jan 2011. arituh dh apply satu kat Gypssland, Vic. hmm.. tgk la cmne yg nih.

2. study

last week final session Ethics&Comm yg bengap ayam tuh. so lps nh aku dtg uni hari selase je r. n hospital nyer pasal aku xdek cuti 2 minggu cam dak2 lain. dem r.

Health Promotion nyer project kat Mt Barker pon dh mcm sampai stage yg tulis2 n bosan2. kl rajin mlm nih siap, kl kurg rajin esok siap, kl malas nk mampos ujung bulan dpn baru siap.

3. bola

messi mmg cibai, eh power. n defend pon cam mangkuk. next match lwn Spuds, midweek. argh bosan. pg td terpakse r usha el clasico.

week 3 Super League: Foxes away at the Campbeltown Red Devils'. dekat je ngn umah aku, rs mcm nk tranfer club pon ade.

results: Red Devils Vs Foxes
U19: 0-1
Res: 1-4
Sen: 2-3

n budak2 adelaide bungkus awal kat melben. bungkus xbungkus, sape2 yg xbayar ag tuh bawak2 r bayar. aku potong telo korg kang.

4. lain2

- Indofest, aku xpnh g tp mcm nk ujan je.
- Budak2 rmai datang grad. aku kat hospital. sape grad petang selase or petang khamis, aku nk dtg makan2 dessert nih.
- sape2 yg xamik jersi ag nih meh r dtg. wat semak umah aku je.
- kedah kalah smlm. bapak aku, abg aku n famili aku mesti tgh berkabung nih.



sekian. semoga hari2 mendatang tak ujan. ujan je r kat kawasan tadahan hujan utk Murray-Darling river tuh, kasik banjir pon xdek hal.

update: Clayzio mng melben cup, indofest rmai sgt org nk beratur makan pon malas.

19 comments:

Syafiq Afifi said...

kalah penalti

abg azwan da la mangat cari mafla kat stadium

theroyalcrapster said...

1. keje keje keje bila nak kawen?
2. aku pun xsuka n9 menang sebab diorang kalahkan s'gor haritu
3. motif dgr lagu we are the world?

theroyalcrapster said...

oh satu lagi,

4. aku pun tgh berkabung sbb messi menggelabah sgt nk tunjuk terer.

ihsan_huhu said...

syafiq:
korg p usha kat stadium ke?

izza:
1. dh kje aku kawen r
2. aku pon xske s'ngor gak
3. xdek motif. saje nk gelak2
4. uhhh

zacharias said...

sedih a Kedah kalah. Definitely the better team. Player Kedah pun dapat Man of the match.

Memang nampak sangat N9 playing for penalties. Hujung2 tu, takat golek2 picit teloq nak buang masa je. Depa tau, the only way nak menang adalah dengan penalti. Kedah je attack sampai habis masa.

Tapi at least, zaquan adha tak score, penalti pun miss.

alip said...

1. mana gamba pakcik pakai kain pelekat berdangdut weh?

2. izza lately pasal cintan je. dia rindu balak yg rijek dia masa kt skolah dulu katenye.

ihsan_huhu said...

ki:
xscore maka xmenang. sape striker kedah nk kne sekeh r

alip:
1. ade dlm kemere aku x transfer ag
2. izza nih tgh dtg bulan kot. kre ok r drpd ko rindu kat abg koleq yg rejek ko nyer application utk jadik jambu die dlu

zacharias said...

adat la men bola. takpe, next time buleh menang. lgpun player muda2 lagi. player n9 muda gak, tapi pay attention to their balls more than football..

husna afifi said...

pergh
bile kedah gol - 1 rumah kite jerit
bile n9- xd plak dgr cik enon jerit..huhuhu

ayah semangat tgk bola
smpai ke penalti
pastu kalah
mmg frust trus tido..frust menelentang trus..dh r pakai jersey kedah dr siang smpai ke malam..smpai p pasar..org tegur lagi!

cis, x puas hati kedah kalah
sib baik x bakar rumah cik enon.nk bakar stadium..mcm jauh plak
klo bakar rmh cik enon, nnt sapa nk masak serunding pucuk ubi lak..huhuhu

ihsan_huhu said...

ki:
bese r bile sorg2 dh perasan beckham, ashley cole, komfem r angkat artis.

una:
ayah, semakin tua semakin kedah!

~cinonet~ said...

muihihihi~! adik aku gilerr PS 3. Lionel Messi smpai jadi pssword emel dia. muahahha~! weh, aku nak tny. Michael Owen pi mn ar??Lama sungguh xnmpak dia. ekekeke~! =D

Queen Niesa said...

nape u gelak dlm blog i ha?

ihsan_huhu said...

cinonet:
adik ko gay kot ske kat laki.
owen dh masuk nerake dok lepak ngn geng2 red devils.

queen:
ceh igt dh jadik queen xlh gelak2 r?

Queen Niesa said...

ololor~ majok lak dye.. dont do that.. ihsan, senyum plsssss~ kan comel tue.. i tak marah pun u nak gelak ke nak wat pape pon.. silakan.. tapi.. agak pelik sket la.. dah u gelak je.. tak komen pape.. tak faham.. tu je.. jgn la sensitif gini.. okeh~ love u...

ihsan_huhu said...

i Nih sEnsItiF Taw~~!

awww~~!

WTF!

Queen Niesa said...

eleh~ sensitif la sgt... penat la i camnie~ wakakaka~

zacharias said...

lor, ni awek mana plak keje nak memujuk je nih.

tapi frust gak la, nak buat macam mana. taqdir.

tapi opismate yg orang n9 pun, memang puji a kedah main haritu. gol pun tarap international dengan lob goalie. huhu

Queen Niesa said...

awek tu... adalah alien~

ihsan_huhu said...

queen:
alien r plak. wanita umno caawangan mars?

ki:
xtgk ag pon gol2 tuh. nnt r