Friday, November 10, 2006

mengusha zaman lampau..

arinih..setelah bosan mengadap fiziologi dan hape2 lagi ntah aku terusha lak blog lame aku.. yg dibuat tatkala aku masih di Banting, masih under MARA, masih bergelar dak medic, dan masih xtau yg aku akan menjadi spt yg skang...
sejam lebey aku bace sume skalik.... so dpt r mengesan perubahan2 tone2 dan nada tulisan, mengingat perkare2 lalu, mengusha gamba2 membe dan aktiviti x bermanafaat, zaman2 Oksida, berfutsal, eksiden, menganggur dan macam2 lg..
dlu aku rajin tulis diary (bukan yg besa2, kecik je yg sehari 2-3 line punye space je), so besenye aku akan bace blk lepas setaun... bes... taun nih aku ade diary tp aku xtulis..mungkin sbb dh ade blog dan ditambah dgn beberape kekecewaan... so terperosoklah diary itu didalam beg bersama dgn sebijik penande buku.
mmg bes usha2 balik kl ade mase.... masalahnye dh nk exam..... aaaaaaaa......... malasnye nk bace bukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

byk juge bende2 bodoh yg berlaku dimasa lalu, kini dan akan datang... hoho

6 comments:

akirasuri said...

huhuhu xm ek..ha ha ha samalah kita, bedanya, saya lebih berhibernasi, kamu lebih tekun..ha ha ha...

chayo budak!! :D

Anonymous said...

study ihsan oooiii.

Rie said...

eeeeee banyaknye taipo.. hehe

Anonymous said...

taipo tuh menatang pe? dolu2 ko jiwang. ng cik yam ng saleh seladang ng che nas ng che a dan ramai lg. skrg spt aku, ko jua API :p~ psl tuh sronot tgk zaman dolu2

ihsan_huhu said...

typo itu adalah typing error
psl spam itu..bia r..mls aku nk mengambil ape2 tindakan..hahaha
itu percabngan dolu2...xcam ko bercabang kini... lalala

isuzu_aizu said...

bace buku jangan malas!!! bace kisah lame rajen plak ye=p

ihsan oh ihsan..silelah belajar dengan tekun hanya kerana Die. (this applies to me too =s)