Wednesday, September 20, 2006

tq en mufas n kores..


smlm (selase), aku berlepakan spt bese di pagi hari. tetibe en posmen dtg membawa envelope besar utk aku..hoho
alangkah gembire diriku ini, sistem barter yg diusahakan ternyate berhasil dengan jayenye.
tq kepade en mufas yg mengkasik jersey ori n en kores yg kasik glove yg dibeli kat london. walaupon glove ini besa dan aku xleh pkai, tu sbb aku r yg salah memberi arahan tanpe soal selidik. xpe2., aku simpan je r. br igt nk berlagak2 winter taun depan..hahahah..br feel main bola...hahaha


isi kandungan envelope

tq juge diatas kad besday yg dikasik... sungguh menarik sekali... tq2.. terase gay seketike... hahaha
kepade cik aida tomyam.. ko lambat r weih..hahaha....

ps: en mufas terase tertipu oleh pos mesia, yg mengatekan brg2 akan sampai dlm 9 hari, namun barang2 dh sampai lepas 4 hari...wahuahua....

4 comments:

Anonymous said...

oi nate...ko jgn pakai glove tu time exam dowh...nnt ko ade high tendency utk fire sume soalan MCQ...jersey tu piawai utk org yg kurus semata2...kalu ko xleh pakai tu paham2 ar beb...mereka yg boroi akan kantoi serta merta...slamat berpose

Anonymous said...

nanti aku kasi ko sarung tangan saiz Adebayor pulak

ihsan_huhu said...

tq2 my fren.. i love u forever more than batman forever

azad said...

huhu....

tersenyum