Friday, September 28, 2007

rumusan...

byk sgt nk kne cite nih... nk jawab org2 tny malas lak... tgh struggle uplod gamba yg sebanyak 400+ lebey nih... haih


bende2 yg dibuat selain dok dlm sepital

seronok gile r.. rs mcm xnk balik pon ade... tq kpd sume yg menjadikkan clinical placement sesuatu benda yg bes.. sume gamba aku merayau2 ade kat sini.

ramai org tny aku makan ape kat sane? sile klik di sini utk melihat gambar2 makanan... sume disumbangkan oleh pihak dapur hospital.. (diff folder dgn link yg atas tuh)

6 comments:

ainishamsi said...

gile cool! mantap2!

cam nampak ko seusia dan sesuai dgn org2 kat sana. wahahahaha!!

isuzu_aizu said...

menarik gile ko kat sana. mesti banyak pengalaman kan. hmmm tahniah bro sbb dah selamat menjalani clinical placement. selamatlah jugak berbuka , berterawih dan bermoreh beramai2 di adelaide.

Muhammad Teja said...

bersama orang tua-tua.. wor.. mesti hg menjadi seperti mereka...

naQ said...
This comment has been removed by the author.
naQ said...

hoho, ingat bleh jadi lebih matang bila bersama2 org tua, tapi tgk clip mcam bleh jadi the opposite je..?hehe

tahniah2. pasti pengalaman yg cukup best.

Cookie Suria Muhammad said...

hohohoho~

*tak tau nak bg comment pe* =P